13 Şubat 2013 Çarşamba

Erman Gerçekte Kimsin?

Tam bir yıl oldu, ama maalesef hala Erman denen bir şahsın gerçek yüzü hale çıkmadı, derdi ne işine bir karar verse de bizde yolumuza baksak. Çocuk mu diyorum bazen, anne kuzusu ana sözünden çıkmayan küçük bir insan mı yoksa bir canavar mı? tam iki yıl önce hayatıma girdi, efendi, dürüst, kanı kaynayan bir genç olarak tanıdım, daha sonra evimi ona,annesine ve abisine açtım. Güldük şakalaştık, gelecek için konuştuk.... Ve aylar geçti ve o gerçek Erman avcı kim olduğunu bize şubat 2012 yılında yüzünü gösterdi. Eşimin ortağı olarak bilirken, meğer ise kazık atan aç gözlü insan bile denmez bir aşağılık. Tam evlenecekken eşimin emeğini bir gece de yok etti. Gözü doymadı ki hala eşime saldırıyor, seni hapislere attıracam diyerek, maddi ve manevi yıkmaya çalışıyor. Ailesi ve kendisi bir yetimin hakkını yerken utanmıyor, aç gözlü, yalancı, dolandırıcı olduğunu her şekilde gösteriyor. Adam olsa adam gibi derdini çözer, savcılıklara gidip yalan beyanlarda bulunmazdı. En iyi bildiği iş bu. Adam da cesaret yok, ana kuzusu olduğunu her şekilde gösteriyor. Kimden cesaret alıyor acaba, yada arkasında büyük bir mafya mı var, yoksa kendini kurtlar vadisinde mi sanıyor. Yoksa zavallı korkak adi bir mahluk mu? soruyorum Erman sen gerçekten kimsin? cevap vereceksen ben buradayım. Bir bayan ile konuşmasını biliyorsan karşıma çık. Hadi zehrini bana akıt da göreyim. Acıyorum sana ya yazık hiç bir şeyi hak etmiyorsun.... Allah büyük yaptığın yanında kalmayacak. Bu dünyada olmasa da diğer dünyada hesaplaşacağız.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder